П’ятірка цікавинок дебюрократизації освіти

23.11.2016

Оприлюднили проміжний звіт за результатами опитування в рамках спільної ініціативи руху EdCamp в Україні і Міністерства освіти і науки України з дебюрократизації шкільної діяльності «Діти і папери: як досягти балансу у школі».

Ініціатива «Діти і папери: як досягти балансу у школі» — це яскравий приклад продуктивного громадсько-державного партнерства. В опитуванні взяло участь понад 6 тис. учителів і 2 тис. адміністраторів освіти. Найбільш активними виявилися педагоги Київської, Миколаївської, Рівненської, Дніпропетровської, Львівської та Харківської областей.

На даному етапі роботи з результатами виявити 5 цікавих фактів: скорочений робочий день вчителя виявився міфом: у середньому працюють 66 год. на тиждень (керівники — 76 год.) середня кількість справ у номенклатурі школи — 72, і майже половина з них зайві 70% опитаних педагогів підтримали скасування без додаткового доопрацювання облік дітей шкільного віку за територією обслуговування навчального закладу; 62% керівників скасували б плани та звіти з проведення виховних і предметних заходів освітяни, старші 50 років, більше вірять у силу владної вертикалі, натомість молодь значно більше покладається на місцеві органи виконавчої влади та шкільні адміністрації як на реальних агентів змін в освіті на друк документації в школах за рік витрачають понад 60 млн грн.

Докладніше на порталі ПЕДРАДА