Значення психолого-медико-педагогічної консультації у забезпеченні доступності освіти

15.11.2016

Позитивного результату організації навчання дітей з особливими освітніми потребами можна досягти лише завдяки спільним зусиллям навчальних закладів, органів управління освітою, охорони здоров’я, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, психолого-медико-педагогічних консультацій Триває реформування системи освіти відповідно до державної політики щодо підтримки дітей з особливими освітніми потребами, впровадження інклюзивної форми навчання. Тож інтенсивно розробляють технології задля належного задоволення освітніх потреб таких дітей на умовах рівних можливостей у єдиному освітньому просторі.

Особливості діяльності ПМПК визначені Положенням про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України від 07.07.2004 № 569/38 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Національної академії педагогічних наук України від 23.06.2011 № 623/61).

Докладніше на порталі ПЕДРАДА