Засідання круглого столу за участю заступника міністра МОН України

21.11.2016

18 листопада 2016 року в Інституті психології імені Г.С. Костюка Національної Академії педагогічних наук України відбулося засідання круглого столу під головуванням заступника міністра освіти Хобзея Павла Кузьмовича з проблеми наступності між дошкільною та початковою ланками.

В засіданні взяли участь Панасюк Т.В. – начальник відділу дошкільної освіти МОН України, Лотоцька А.В. – головний спеціаліст відділу змісту освіти МОН України, Древаль Г.Ф. – завідувач сектору початкової освіти відділу загальної середньої освіти і підготовки вчителів ІМЗО, Низьковська О.В. – начальник відділу дошкільного розвитку ІМЗО, Рогозянський О.С. – керівник науково-навчального центру психології дошкільної та початкової освіти Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, Хартман О.Ю. – старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Удовиченко О.О. – заступник директора департаменту освіти і науки, начальник управління освіти та ресурсного забезпечення департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації, Якименко С.І. – професор, завідувач кафедри початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського та практики Миколаївщини Голян Л.П. – завідувач ДНЗ №139, Дячук В.І – директор школи №50 імені Г.Л. Дівіної.

krugl-stil-mon-in-t-kostyuka1

Предметом обговорення був досвід впровадження інтегрованої особистісно-орієнтованої технології наступності між ДНЗ та ЗОШ І ступеня в освітніх закладах Миколаївщини, підготовка відповідного навчально-методичного забезпечення, а також пошук способів впровадження концепції нової української школи. Окрему дискусію викликало питання готовності дітей до шкільного навчання, а саме: вікові психологічні особливості дітей та шкільна зрілість, штучне прискорення темпів розвитку дошкільників як результат соціального запиту батьків на якісні освітні послуги.

krugl-stil-mon-in-t-kostyuka2

Всі учасники заходу мають спільну думку щодо необхідності вивчення досвіду експериментальних, новаторських та альтернативних освітніх закладів. Проте, концептуального вирішення потребують питання мотивації педагогів, а також формування їх психологічної готовності до роботи з дітьми у форматі партнерської взаємодії.