Розбудова стійких освітніх систем після пандемії COVID-19

14.09.2020
Посібник «Розбудова стійких освітніх систем після пандемії COVID-19: міркування для директивних органів у галузі
освіти на національному, місцевому та шкільному рівнях»
 
«Документ не містить рекомендацій для керівництва шкіл та освітян щодо реалізації конкретних заходів чи
дотримання певних стратегій. Натомість він пропонує знайти відповіді на низку запитань, щоб (i) забезпечити
доступ для УСІХ дітей та молодих людей до якісного, всеохопного освітнього процесу — навчання, належної
підтримки й догляду без перешкод, благополуччя та (ii) підвищити стійкість освітніх систем та спроможність шкіл,
учителів і працівників освіти забезпечувати всеохопну якісну освіту для ВСІХ дітей, зокрема в кризові періоди.
 
В основі документа — положення про те, що представникам систем освіти необхідно аналізувати, планувати,
реалізовувати, переглядати та дотримуватися стратегій у чотирьох важливих і взаємопов’язаних сферах:
 
1) доступ до освіти;
2) якісна та всеохопна освіта;
3) благополуччя (охорона психічного здоров’я та психосоціальна підтримка);
4) безпека шкіл»
 
 
Докладніше  за   посиланням