ПЕРЕВАГИ, ЗМІСТ ТА ПРОЦЕС ОЦІНЮВАННЯ ЗА МЕТОДИКОЮ ECERS-3

19.02.2021

У 2021 році МОН уперше здійснюватиме оцінку якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за допомогою методики ECERS-3. Про зміст, переваги, підготовку експертів та сам процес дослідження йдеться в   статті 

«ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому».

 

Минулоріч усі заклади дошкільної освіти України отримали друковане видання «Шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ECERS-3)». Само собою оцінювання за цією методикою не впливає на освітнє середовище, але шкала може бути орієнтиром для забезпечення якісного дошкілля. Орієнтуючись на представлені індикатори якісного дошкільного освітнього середовища, педагогічні працівники та керівники дитсадків можуть підвищити якість освітнього процесу.

 

Щоб допомогти вихователям-методистам та іншим співробітникам закладів дошкільної освіти в розумінні та використанні методики, експертки УІРО підготували статтю «ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому». Її опубліковано в журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».

 

Докладніше  на  сайті  МОН України