Навчання за програмою підвищення кваліфікації з теми ECERS

23.06.2022

⚡️Відповідаючи викликам сьогодення, 21 червня 2022 року розпочато навчання за програмою підвищення кваліфікації з теми ECERS для членів ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» , яку очолює голова правління Ніна Омельяненко.

Навчання проводить Ольга Косенчук, к.п.н., доцентка, начальниця відділу дошкільної та початкової освіти державної установи «Український інститут розвитку освіти», провідна експертка ECERS-3.

 

f7a1cea6-0090-4dce-a774-0c07b2dd8467 5a78782d-386f-4163-bb88-5221e8727dbb 5d1ce998-bc39-41b7-b870-43d498f34bdc 8e932173-d04b-4711-aef4-098981c251e7 ff7d066c-77a3-4a85-a890-475f886598319c13a1e4-0e3a-437f-8c60-c9b1b84c0512

 

Чому це актуально саме в цей час? В чому полягають особливості та переваги цієї методики?

Спікерка Ольга Косенчук зауважила, що міжнародна методика ECERS-3 впроваджується впродовж 40 років у Європейських країнах та зорієнтована не на перевірці, а на оцінюванні умов, створених для розвитку дитини; визначенні стратегії вдосконалення освітнього середовища відповідно до міжнародних стандартів; визначенні сильних і слабких сторін в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Універсальність методики ECERS-3 дозволяє проводити самоаналіз у ЗДО різних типів. Таке дослідження було проведено в грудні 2021 року та охопило 200 закладів дошкільної освіти України. Результати дослідження і стали підставою для підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Слухачі курсу (керівники, вихователі та вихователі-методисти) зможуть проаналізувати освітнє середовище закладу та груп, виявити його переваги чи недоліки, резерви, які потребують удосконалення.
Всі учасники, які проходять навчання і по його закінченню успішно складуть практичний тест, зможуть отримати сертифікати.

⚡️Державна установа «Український інститут розвитку освіти» бажає педагогічній спільноті «Асоціації працівників дошкільної освіти» творчих успіхів у здійсненні самоаналізу оцінювання якості освітнього процесу за методикою ECERS-3 та обов’язково використати результати самоаналізу для прогнозування подальшої стратегії розвитку освіти у закладі, з урахуванням культурологічних особливостей, національних традицій та світових тенденцій.