Нарада МОН України з питань підготовки спеціалістів інклюзивної освіти

12.02.2020

Яким має бути асистент педагога?

Чому його зарплата менша за зарплату вчителя?

Як вирішити проблему фаховості працівників спеціальних ЗЗСО?

Якими компетенціями повинен володіти бакалавр, а якими магістр для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами?

Як допомогти в комунікації між спеціальними закладами і ІРЦ?

Як забезпечити якісну допомогу дітям, що навчаються за інклюзивною формою навчання?

 

mon-inklyuz-1 mon-inklyuz-2  

 

Як зазначила  Вера Ремажевська, директор  НРЦ «Левеня»:

Питань багато! Міністерство освіти і науки ініціювало зустріч зацікавлених осіб з питань підготовки спеціалістів для спеціальної та інклюзивної освіти. Нарада відбулась під керівництвом заступника міністра Lubomyra Mandziy.

Обговорювали жваво, гаряче, часом , дуже гаряче! 🙂 Це тішить.

Обмінялись думками і представники ВИШів, і керівники закладів, що забезпечують освіту дітей з ООП. Визначення кола проблем — це шлях до їх вирішення! Успіхів нам всім!

 

mon-inklyuz-4 mon-inklyuz-3