LEGO Play Lab в місті Чорноморськ

25.10.2017

18 жовтня 2017 року в місті Чорноморськ Одеської області в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 11 «Лялечка» відбувся семінар-обмін досвідом «LEGO Play Lab» («Лабораторія гри»), у креативному навчальному проекті «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та Тhe LEGO Foundation.

lego-odesa1

         У роботі семінару взяли участь куратори проекту Оксана Рома і Олена Шуляк, представники дошкільних закладів Одеської області.

         Метою проведення семінару було створення оптимальних умов для підвищення педагогічної майстерності педагогів, адже в умовах модернізації освіти сучасний педагог повинен використовувати у своїй роботі інновації, досконало володіти педагогічними технологіями.

Учасники «Лабораторії гри» уявили себе справжніми науковцями LEGO науки, об’єдналися в команди і працювали в трьох лабораторіях.

У лабораторії Video Lab командам пропонували представити найкраще, на їх думку, відео та пояснити, чому обрали саме його, команди презентували ідеї для Family Play Lab у лабораторії Idea Lab, кожна команда представляла питання, над яким працювали в лабораторії Challenge Lab. Учасники довели, що схильність до досліджень і експерементів – запорука технічної творчості педагогів і дітей.

Педагоги мали можливість поділитися своїми найкращими практичними ідеями і кожен проявив себе у ролі активного учасника, а не пасивного спостерігача.

         Завданням семінару стало формування у педагогів навичок дослідницької діяльності, сприяння розвитку рефлексивного ставлення до власної педагогічної діяльності з точки зору усвідомлення в ній єдності професійних і особистісних якостей, розвиток у педагогів потреби в постійній, безперервній самоосвіті і самовихованні.

lego-odesa2

         Завідувач ДНЗ (ясла-садок) № 11 «Лялечка» Олена Боровська зазначила: «У системі сучасної дошкільної освіти гра посідає ключове місце. Завдання педагога — розбудити в дитині такі якості як активність, допитливість, товариськість, емоційну чуйність. Заняття повинні бути яскравими, емоційними, ефективними, а головне продуктивними, повинні йти в ногу з часом, тоді вони будуть цікаві дітям».

Навчання через гру — цікаве і захоплююче заняття для дітей.

Використання ігрових ситуацій у навчальному процесі не повинно бути випадковим. Використання LEGO-технологій у роботі педагогів безумовно дозволяє підвищити якість і ефективність освіти, розширити творчі можливості, здійснює позитивний вплив на різні сторони психічного розвитку дошкільнят. Одним з важливих показників психологічної готовності дитини до школи є розвиток зорово-моторної координації. Доведено, що розвиток руки знаходиться в тісному зв’язку з розвитком мови і мисленням дитини.

         Без сумнівів, модернізація за принципом розвиваючої освіти за допомогою LEGO-технологій проходить успішно. І те, що задумано в теорії, втілюється в реальне життя.

lego-odesa3

         Сучасні нововведення в начально-виховному процесі потрібні, перш за все, вихованцям, і тому педагогам необхідно вивчати, опановувати та впроваджувати цікаві  новітні форми роботи.

         Вдячні всім, хто був причетний до підготовки «LEGO Play Lab.

 

Алла Керізь,

 методист міського методичного кабінету міста Чорноморськ,

голова ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» Одеської області